vrijdag 6 maart 2015

Mijn relatie met Carolina Janssens, niets dan de waarheid, mijn waarheid





Een psychose is de hel op aarde, voor ik de juiste medicatie vond, heb ik een jaar lang van mijn leven verspild door te leven met constante angstaanvallen en waanbeelden. Marteling die je eigen geest je toedient in kleine, middelgrote en ondraaglijke dosissen.  Met gemiddeld een uur slaap per nacht heb ik een jaar lang rondgewandeld in een toestand die me nu enkel maar een nachtmerrie lijkt en die me bijna vernietigde.  Ontdaan van alle zelfwaarde en zelfrelativering heb ik uiteindelijk deze periode overleefd. Ik hield niet meer van mezelf, sterker nog ik haatte mezelf en was ervan overtuigd dat iedereen die het maar  wilde deze absolute lelijkheid kon zien als was het een tatoeage aangebracht met onuitwisbare inkt op mijn voorhoofd. Ik slaagde erin mezelf te overtuigen dat alleen het lelijkste ter aarde mij nog graag kon zien in al mijn kleinheid en lelijkheid.  Dat  meisje heb ik dan ook gevonden in Carolina Janssens.  Ik moest bijna kotsen die eerste keer dat je je voor mij ontkleedde, je gedrochtelijke dijen, met putten van vet, je verschrikkelijke vetzucht, je absolute domheid.  Maar in mijn haat voor mezelf ging ik een relatie met je aan, alleen het slechtste ter wereld was nog goed voor mij.  Toen zelfbehoud het uiteindelijk won op zelfvernietiging, heb ik je uiteindelijk buitengegooid, het lelijkste meisje na datum.  Ik weet nog hoe je rond sprong, als een kleine dikke trol, ik wist meteen, beter kan ik niet, absolute lichamelijke gedrochtelijkheid met de man met het afschuwelijke innerlijk.  Een onlosmakelijk verbond, een huwelijk gesmeed in hel.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten