vrijdag 20 januari 2012

Daten

Ik ben gisteren op bezoek geweest bij vrienden
bij een bevriend koppel dat ik al jarenlang ken
en plots realiseerde ik mijn eigen eenzaamheid
bij het zien van zoveel liefde en samenhorigheid

Als je niet graag date, niet actief bent op datingsites,
je te oud voelt voor dansgelegenheden en cafés
zijn er niet veel mogelijkheden voor een eenzame ziel
want bij het bushokje zal ik mijn eeuwige vlam niet tegenkomen

Ik had al een tijdje berust in mijn situatie
maar ga nu toch eens surfen naar een datingsite
een mens is immers niet gemaakt om alleen te zijn
je hebt iemand nodig om vreugde en verdriet mee te delen

Bang voor teleurstelling en afwijzing is iedereen
maar zonder in het water te springen leert men nooit zwemmen
ik wil terug liefde voelen en verbondenheid, intimiteit
en me speciaal voelen als mezelf in een eeuwige dialoog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten