zondag 3 maart 2013

Fiesta boogaloo

Zaterdagavond, zaterdagnacht
nacht van plezier en vermaak
de nachten kennen nog geen einde
het plezier is mateloos

Mojito koninkrijk
de barvrouw is royaal
vergevingsgezinde gesprekken
zetten de toon

Tot ik jou zag,
bloedmooi meisje
met ravenzwarte haren en bleek gezicht
mijn aandacht was afgeleid, mijn blik verdwaalde
de moed heb ik nog niet gevonden om je aan te spreken
maar binnenkort zit ik er weer op zoek naar geluk
en een superknap snoetje

Wat had ik ook tegen je gezegd,
je bent de vrouw van mijn dromen
iets mooiers heb ik nog nooit gezien
voorlopig bleef het enkel bij staren
tot ik een openingszin heb bedacht
 

Waarschijnlijk lukt het mij nooit om je te versieren
mijn arrogant verrukkelijke verschijning
en sterf ik gevangen in je blik
al kan ik mij een zachtere dood niet voorstellen
de spanning, je zoete lach, mijn inwendig verdriet




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten