dinsdag 17 december 2013

Make your own music, create your own desire

Inventieve reclame
laat de vrouwen voor je zingen

Piano

Seksime of voorvechter van vrouwelijke objectivering
doorgedreven moraalridder
wat is de motor van ons bestaan
toch onze scheppingsdrang
eros vs. thanatos
onze wil tot leven
onze wil tot bestaan






Is men wel geïnteresseerd in wat ik schrijf
of komt u enkel voor wat mooie plaatjes
ik geloof dat ik het antwoord weet
elk beeld sterker dan duizend woorden
al dring ik hopelijk binnen in uw hoofd
een kort exorcisme volstaat
om me kortstondig te verwijderen
maar ik hoop dat u snel terugkomt
en me blij maakt met een klik op mijn blog
jammer genoeg heb ik niet het geld om een Pakistaanse
klikwinkel in te huren als Nataliavoor mijn site, mijn versie van de werkelijkheid
beperkt in haar onbegrip,
pervers als Boons fenomenale feminatheek
ik doe koppig voort
mijn Ich en Überich afgeserveerd, en vooral mijn Imago
ten voordele van het Es
















































1 opmerking:

  1. Hoi Bart...mooi gedicht...ik kom voor de tekst en voor de foto's, maar dat weet je wel. Als je tijd hebt, graag nog eens een gesprek. Het klinkt cliché, maar de tijd is mijn grootste uitdaging. Tot binnenkort! Wim

    BeantwoordenVerwijderen