dinsdag 14 januari 2014

Experiment

Ik praat totaal naast de kaart
ik ben van de zaak

ik vergetel het bezingen van de heid
besluiteloos draal ik geslagenen te neer
ik spit onder Delft
vermetele woordenspinnerij ten eenvoude van de kost

Experimenteel snoeven, het simplistisch verbond
Lucebert rondt draaitjes in mijn hoofd
Vlaamse staarderij rond de navel, potstoof met bier
Rosbief,  erwtjes en kroketten 
De geboorte van de schedel, Athena in een vluchtige vogel

Doe maar Nederlands glorie,
zachte herinneringen schedelen mijn overspoeling
de ontroering, guy op de nos,  talige opschepperij
mijn overvleugelde hersenen, mijn verstand beperkt


Ik moet een einde volzinnen
een post fotograferen
een bid aanvrouwen
de blaas aantochten










































Geen opmerkingen:

Een reactie posten