maandag 28 april 2014

Brokkenpiloot



Als de auto een verlengstuk is van de ziel,
dan is mijn ziel op dit moment een kneusje
een kneusje net als mijn rode wagentje,
ooit mijn trots en pracht,
nu jammerlijk bekrast

Als de auto een verlengstuk is van de penis,
dan is mijn penis op dit moment een kneusje
een kneusje net als mijn rode wagentje,
ooit mijn trots en pracht
nu jammerlijk bekrast


Gelukkig is het enkel maar een gebruiksvoorwerp,
al denken de personen die ik heb geraakt
daar wellicht lichtelijk anders over
gelukkig enkel wat schade aan de lak
en vooral een bluts in mijn ego
bij het verkeerdelijk manoeuvreren

Ben ik dan toch te vrouwelijk, 
al is dit bij voorbaat gedoemd tot hopelijk seksisme
mijn vrouwelijke kant nam wat  nadrukkelijk over
op een mooie vrijdagmiddag



Nu blijven enkel nog papieren,
verontschuldigingen,
en een gedeukt monsterwagentje
dat hopelijk zijn laatste wagen van dichtbij heeft gekust....

Bij gebrek aan een deugdelijk liefdesleven
penetreer ik nu andere automobilisten
al heeft mijn dag van verdwazing me al heel wat gekost
het zal me dagen in benarde dagen,
komt een tegenspoed waarschijnlijk nooit alleen


Maar u moet niet treuren, ik ben nog altijd mobiel,
deze keer tot grote spijt
van het merendeel van niet-brokkenpiloten

Voor het betere fotomateriaal verwijs ik u naar de betere verzekeringsmaatschappij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten