zondag 13 april 2014

Droomwereld

 In mijn droom 
had ik XTC gedaan
ik was op zoek naar jou
in een steeds vreemder wordende, maar komische wereld
in zachtroze kleuren
ergens in de buurt van Londen
Maar ik vond je niet
in mijn droom en geraakte langzaam in paniek
wakker, belde ik je snel op
om mijn onrust weg te spoelen
en me te laven aan je stem

De onrust spoelde zachtjes weg
als een vloeibaar beekje toverdrank
je timbre klonk beheerst.

Hoe kon ik zolang zonder jou, 
niet alles aan je is perfect, 
maar de pure onvolkomenheden maken je puur.
Laat me even verblijven in jouw wereld
en ik laad mijn batterijen op
voor een leven in de marge.

Ik bespeel je geweten 
ik bewijs je een dienst
kan je mij nog missen,
zoals ik verlang naar je stem,
in een onbereikbare wereld,
gevuld met vals kindergezang.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten