zondag 8 september 2013

Afwijzing

Vandaag belandde de duidelijke boodschap
in mijn e-mail, uw gedicht werd afgekeurd
waar ik noch warm noch koud van word
afwijzing is vaak mijn deel
een typisch Belgisch fenomeen,
kwam de Man van Melle, het typetje van Bart De Pauw
ook niet uit België
mijn liefdesleven staat er bol van
van onwillige vrouwen,
goed trouwens, meegaand is het nieuwe sletterig

Dat ik word afgeserveerd op basis van foto's en
taalgebruik, enkel u anoniem wordt er beter van
ik desalniettemin toch wat gefrustreerd
misschien helpt een berichtje
naar een van mijn 2 liefdesambities
meer zal ik ze niet noemen
of wat surfen tussen mooie vrouwen
u mag zeker zijn, ok hou mijn kleren aan,
en probeer u niet ras voor het hoofd te stoten,
althans, is Ugly Naked Man niet fictioneel,
het karakter dat me het beste bijbleef uit Friends,
wat dan ook weer meer zegt over mij,
dan over de fantasie en creatieve geest
van de Amerikaanse tekstschrijvers,
waarvoor ik enkel met open mond sta

Creativiteit is het ordewoord,
no passaran naar de foto's hierbeneden
tenzij u enkel hiervoor kwam











 









 Tenslotte nog een kleine opmerking aan het
adres van Valentine,
had ik door dat je de borst aan het geven was aan de kleine Bente,
ik had ongetwijfeld net hetzelfde gedaan,
en ook van heel dichtbij,
je massieve talenten komen bewonderen,
maar geen vrees,
als een borst niet op het internet staat
ik zou niet meer weten wat ik ermee moest doen
terwijl een kleine zuigeling er duidelijk van genoot





Geen opmerkingen:

Een reactie posten