donderdag 12 september 2013

It's a mad world


Opgejaagd, enerverend, stress als boodschap
onervaren bedreven in de werkelijkheid
relativeren als motto
je m'en foutisme

Slecht nieuws kunnen brengen
pokerface
betrokkenheid, geëmancipeerd

de wereld bejaagt, verjaagt, 
uitvergrote dramaqueen
achterhaald geluk

It's a mad world
enkel als kleine schakel
in een onverbreekbare aaneenschakeling van feiten

ik verbreek, ik verzoen
ik besluit, ik vermoed
doorgedreven stilte

Schoonheid als ideaal
emotie, begoocheling
ontgoocheling verloochenen

jij bepaalt de grootsheid van het voelen
jij mijn opgeschriktheid
mijn oogverblindende duivel-doet-al

technisch vernuftig onbenul
bedreven in rookgordijnen
besprenkelde gedachten
monkellach 

grappig, compimentenjager
ik bezoek je
ik draal
onvermogen tot besluiten
zelfzekerheid als utopie







































Geen opmerkingen:

Een reactie posten