zondag 8 september 2013

Wouter Beke

Wouter Beke haalt ongetwijfeld het slechtste in me naar boven
elke keer als ik zijn zelfgenoegzame tronie zie verschijnen
wens ik hem te verbannen naar een prachtig tropisch paradijs
de keizer van Leopoldsburg mag wat betreft mij gaan uitbollen
in Maui of Tahiti, of Honolulu

Maat ik ben nog wel even met hem opgescheept
triomfantelijk als hij was na een voor hem leuke peiling
zijn mantra dat peilingen niet belangrijk waren
eveneens verbannen naar Molokai
kneedbaar, ze is, de relatieve waarheid

Enfin, ik heb mij geamuseerd
met een slideshow
hopelijk komt het hem ook onder ogen
en tempert hij zijn onverbiddelijke arrogantie
die zo stuitend is
dat ik een mars overweeg
naar Leopoldsburg
om hem daar te verklaren wat ik echt van hem vind
in iets minder fraai bewoordingen




Geen opmerkingen:

Een reactie posten