maandag 30 september 2013

Be creative, or perish!!




Er is niets zo bevijdend als creativiteit
de grenzen aftasten van het bestaan
leven in een droomwereld zonder grenzen
de energie, de roes, die je bevrijdt
het creatieve, het scheppen,
de onmogelijke realiteit

Als ik je grenzen mag verkennen,
als ik mag verdwalen in je kerkers,
opgesloten tussen duizenden hersenbanen
dan ben ik nooit meer te vatten,
dan kom ik nooit meer terug
tenzij om te snoeven en je mijn geluk te tonen

Het onmogelijke verlangen
de bezetenheid
mijn geest
onverkend en onbemind
de mogelijkheden
de eindeloze reis

je bekoort me,
je  bekeert me,
je aanvaardt me
schoonheid in zijn puurste vorm

Beauty is in the eye of the beholder,
als ik enkel maar zou willen zien,
eenoog in het land der blinden
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten