donderdag 28 november 2013

STERRE



Prachtig geluk
pure gelukzaligheid
een vriend wordt papa
een vriendin mama
Sterre is eindelijk daar

Het staat in de sterren geschreven
een prachtig kind
een onbeschreven toekomst
daarvoor willen we het allemaal wel doen

Wat brengt de toekomst
voor een boreling uit 2013
langzaam zal je opgroeien
al spring ik nu al te ver
voor een fantastische dochter van 1 dag
een eendagsvlieg die een blijvertje wordt

De mama heeft haar oneindige taak volbracht
een 9 maanden durende couveuse
gelukkig geen ezelsdracht
respect voor haar
oneindig
dat ze moge stralen
aan de zijde van haar kroost

Mijn woorden zijn eindig
mijn gevoel niet te vertalen
het geluk, de telefoon,
ik hoorde je genieten
de mooiste dag van je leven
de verzoening met de wereld

jij bent mijn grote ster,
STERRE,
het zondagskind
geboren in de schoot van een warm gezin

Klein, zacht, knuffelbaar
een klein gezicht omzoomd met zwarte haartjes
10 vingertjes en teentjes
jij bent perfect

A star is born,
in coproduction Janssens-Hellemans
ready to be spoiled





1 opmerking: