zaterdag 2 november 2013

Kunst



Kunst is het overbrengen van gevoelens
afstuderen aan de universiteit van het leven
gevoelens vereeuwigen voor anderen
exhibitionistisch getreuzel en geneuzel

Lastig voor te stellen hoe iemand binnen 100 jaar
mijn gedichten aanziet
heb ik dan een ruime lezersschare vergaard
of ben ik niets meer dan vergeeld en vergeten stof
mijn gedichten zullen nog altijd bestaan
in de vergaarbak die het internet toch is
mijn taalgebruik verouderd
mijn foto's alledaags

Ik schrijf, dus ik blijf
het bestaan opgeslagen 
de dood overwonnen
de duivel verslagen
God overleefd

Ik ketter
ik verketter
ik word verketterd

Ik knetter
ik verknetter
ik word verknetterd

Duizelingwekkende gedachten
dromen van angst
liefdes verloren, liefdes vergaan
alleen de afkeer blijft bestaan
ik ben op zoek
wanhopig
naar dat sprankeltje genegenheid
morgen zal ik het niet vinden
vrees ik nu al
toch verschijn ik weer op het appel van het galabal
om teneergeslagen voort te schrijden

Een kus, een aai
mijn koninkrijk voor zoete liefde
ik bemin
en word genaaid
door cupido
met een reusachtige voorbindpenis



















































Geen opmerkingen:

Een reactie posten