zondag 16 februari 2014

Mijn god, wat ben je lief!




Mijn god, wat ben je lief
je kust me zachtjes op mijn mond
je beroert een kapotgesprongen lip
ik kus je zachtjes terug
ik verken je mond
je volle lippen 
je vochtige mond
een oude begeerte steekt de kop op
een haast vergeten sensatie
ik sta te trillen op mijn benen

Ik streel je haar zachtjes
wonderbaarlijke asymetrie
je ogen kijken me doordringend aan
haast onderzoekend
haast smekend

Ik zie je staan
en de wereld verstomt
de wereld wordt stil
alle geluid verbannen
alleen jij bestaat

Voor jou vergeet ik mijn verleden,
beleef ik enkel het heden
wij alleen op de wereld 
alleen wij zijn van tel

Mijn god, wat ben je lief
ik vrees niet meer
je geeft me kippenvel
je haren komen zachtjes recht

ik straal, je maakt mij gelukkig
jij, mijn wonderbaarlijke vrouw

Wat ben ik zonder jou
slechts een schim
ik bestrijd windkastelen
enkel voor je lach

Schoonheid is misschien relatief,
of in het Engels:
"beauty lies in the eye of the beholder"
Maar jij geeft me vertrouwen
dankzij jou ben ik weer man
en dat is lang geleden.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten