woensdag 26 februari 2014

Overspelig

Ik ben overspelig
ik eet chips op verplaatsing
ver van mijn jaloerse weegschaal
ik streel vreemde poezen,
althans voor een week waren ze van mij
ik vlei me neer op een oude zetel
en verzink in een diepe slaap

ik ben overspelig
in mijn hoofd bemin ik de mooiste vrouwen
maar kussen doe ik er maar een
mijn eigen liefje
die de koffie al heeft klaargezet
als ik aarzelend aanbel
mijn slaapkop wakkerschuddend
mijn wallen maskerend
min boterhammetjes al gemaakt
mijn virtuele vriendinnen zullen even moeten rusten
het wordt tijd dat ik hen verlaat



De tijd vliegt
de tijd vergaat
ik ben weer even wakker
voor ik me terug neerleg
wsl ben ik later nog op post
voor de mooiste melodieën
maar voorlopig moet u het stellen met een oude kraker,
tis maar dat u het weet:



















































Geen opmerkingen:

Een reactie posten