donderdag 24 oktober 2013

Furieuze complimenten killer





Ik bespeur
ik benader
ik jaag na

verbouwereerd
genadeloos
duivel-doet-al
genadeloze duiveluitdruiver
exorcist
monsterverkoper

ik omzwerf
je prachtige lichaam
je onweerstaanbare krullen
ik herken je in iedereen
de wereld heeft er nog nooit zo mooi uitgezien

ik vermoed
een wereld in je binnenste
een krachtbron van zuiver paardenkracht
achterdochtig
ben jij niet een rijzende ster
niet te hoog gegrepen
voor de vermolmde simpelheid
van mijn beperkte geest

Nog nooit zo snel de nederlaag toegegeven
ik werp me aan je voeten
als het vel van een geschoten Siberische tijger
het hoofd opgericht
het lichaam gebombardeerd

Karig met commentaar
complimenten killer
gisteren was je bijna van mij
ware het niet voor een Doppelgänger
Kerbache, uit de weg
Gent herrijst
in de vorm van een prachtige brunette
in haar strooptocht naar wereldhegemonie
in mijn eigen beperkt universum





Geen opmerkingen:

Een reactie posten