zondag 20 oktober 2013

Desire

Hing met jou aan de telefoon 
tot ik begaf
mijn hart op hol
voor een meisje

Berichtenlawine
als ik kon, ik overspoelde je
ik maakte je het hof
ik gaf je mijn handschoen in bewaring
in plaats daarvan kies ik muziek
bekijk je foto's elke keer weer
om een ander aspect te ontdekken
een bron van gemis 
een oud zeer
voor jou verander ik mijn leven
verlies ik mijn wilde haar
verlaat ik mijn stad om nooit meer terug te zien
voor een lief woord, een kus
een zachte glimlach

Eerlijkheid, onderschat
hoofse liefde
platonische kanttekening
je bezorgt me kippenvel
enkel maar door te zijn
waar jij zo groot in bent,
enkel jezelf


Overload 
je bent het waard
als ik je niet verstik
ik vrees
ik smoor
een romance in de kiem
ik hol vooruit
als een dwaas
met angst voor zijn eigen schaduw
ik triomfeer
ik behaag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten