dinsdag 22 oktober 2013

Vette foto vs magere foto


2 foto's
dezelfde persoon 
uw nederige dienaar
2 jaar verspreid in tijd
en 27 kilo's lichter

Nu nog ben ik niet content
er mag nog wat af
maar misschien loont het wel 
om te zien van waar ik kom
waar is het olifantje op foto 1,
2 olifantjes broederlijk tezaam

Op foto 2,
nog niet het einde
maar wel al een fantastisch resultaat
het einde in een tussenstation
een dieet van rijstkoeken en ananas
en bergen fruit

Waar is mijn sportiviteit,
ik behoud mijn gewicht, niet meer, niets minder
maar er moet nog wat af
want tot mijn spijt kan ik u nog een andere foto tonen
van een atleet
afgetraind, mager en vervaarlijk
een gesel op het voetbalterrein
een vrouwenverslinder
maar zoals u al kan zien uit bovenstaande foto's
zijn dat, lang vervlogen tijden





Geen opmerkingen:

Een reactie posten