zaterdag 19 oktober 2013

Naakt

Boon wist het al met zijn fenomenale feminatheek
de vrouw is het mooiste wat er bestaat
plaatjes kijken lijkt misschien obsceen
maar is ingebakken in onze natuur
geen beter onderwerp onder mannen van allerlei stand
om te "bonden", dan te praten over de vrouw, iedereen heeft er wel een mening over

Ze bestaan in alle soorten en maten, 
mooie, lieve, kille, wraakzuchtige
vrouwen
meisjes
zelfs buurvrouwen
vrouwen die de fantasie prikkelen
de begeerte
de vulgariteit
het perverse
onze natuur staat er bol van
wie het ontkent onder het mom van beschaving of monogamie
slechts een verachtelijke leugenaar

Vrouwen moeten vereerd worden, aanbeden in al hun pracht
voor de mooie exemplaren ga je door een vuur
en wie herkent niet dat ene moment waarop een meisje lacht
en verandert van een muurbloempje in een pin-up

De natuur, de schoonheid
het onsterfelijke moment
waarop een vrouw naar ons lacht
en glimlacht om onze grap
de verbondenheid
de jacht
versier ik je
laat je me toe
of ben je onbereikbaar 
als de venus van Milo
gehouwen in marmer

Besta je alleen om me te verwarren
me af te leiden
met te verstrooien
ik denk het haast wel
ik ben niet in de wieg gelegd voor platonisch gepruts in de marge
mijn liefde voor jou gaat door een vuur
maar laat me toch mijn verzameling deernen
jij bent voor de eeuwigheid,
zij enkel voor kortstondig genot
jij bent het totaalpakket, mijn alles
zij slechts een mooie verpakking
jij staat daarboven, geen nood voor jaloezie
ik aanbid jou als nooit tevoren!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten