vrijdag 24 februari 2012

Sonnet 14

Vanavond draag ik weer mijn onweerstaanbare djellaba
wat iets is wat ik graag doe na een verfrissende douche
een geheim genoegen onder vrouwen en Schotten, abba
zong er over in the dancing queen, de wind langs mijn bush
underground als een marokkaantje in een hoodie van Kappa
toch bezweer ik u, dit is helemaal niet zo crimineel louche,
ook de voile Jeannetten doen dit driedaags, freak out als Zappa
en ik doe dat thuis en hoef niet als DSK langs een kabardoesj,
geloof me vrij, het heeft iets compleet bevrijdend
als je naar jezelf kijkt met ondergravende zelfspot
al kijken je vertrouwde huisgenoten eerst wat raar
trouwens, iets kopen voor 1,5 € heeft iets beklijvend
in een tweedehandswinkel die zich bevindt naast een krot
maar vrienden bezweren me toch, leuk maar niet in het openbaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten