donderdag 26 juli 2012

De eerste dag voor TforG

Morgen weer een belangrijke dag
ik ben gezond nerveus, in de komende dagen moet ik
mij bewijzen, voor het eerst kan ik werken bij een
bedrijf waar ik kan vertalen, Duits-Engels

Project per project is het voortaan, na het
eerste proefproject volgt een Duits project,
tenminste als ik er wat van bak in Antwerpen
daar aan de Ankerrui aan de Konijnepijp

Ik werk nu voor een manager die down to earth is,
met een gezonde dosis Amerikaans relativisme
ik ben van plan mij te smijten, dit kon wel eens een
job zijn waarin ik mij heel gelukkig voel

Morgen volgt een medische training, hopelijk
worden we niet gebombardeerd met jargon,
maar is het redelijk vulgariserend, dus ook
voor de medische leek, ik zal meteen eens gaan
surfen om meer beslagen te zijn voor een goede indruk

Ik vind het alleen jammer minder tijd online te
kunnen zijn, maar mijn bankrekening zal me dankbaar zijn,
want spijtig genoeg is het nog altijd niet mogelijk
mijn hobby te laten uitgroeien tot beroep tot nader order

Geen opmerkingen:

Een reactie posten