vrijdag 20 april 2012

Sonnet 117

Bart De Wever is nog maar een halve mens, figuurlijk
hij weegt nog maar de helft van zijn oorspronkelijk gewicht
wat hij nu gaat doen, is echt wel vrijuit avontuurlijk
hij vat de Ten Miles aan in Antwerpen, hij heeft wat aangericht
meer en meer komt onder vrienden mijn bovennatuurlijk
bestaan ter sprake, zo moeilijk is het toch niet, een lichtgewicht
wacht om op te staan, en aanbiedingen om mee te joggen, tuurlijk
al is het maar voor de gezondheid, alles is heel mensgericht
mokkend beloof ik mezelf meer op mijn eten te letten
het frituren van voedingswaren is nu verboden
ik moet ook oppassen voor een overaanbod aan pintjes
ik zal de slaatjes en tonijn en zalm wel klaarzetten
zoniet kom ik onverwacht vroeg onder de graszoden
met wat goede wil, trek ik binnenkort ook weer sprintjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten