dinsdag 25 juni 2013

Telefoon

De zachte meedogenloosheid in haar stem
het slepende timbre van de knapste sluipmoordenaar die ik ken
we zijn amper aan het praten, en zij heeft weer haar hook in mij
ik kan je niet laten gaan, ik zou niet weten hoe
als ik je hoor, springt mijn hart op voor een tel

je bent casual, je bent gewoon
met een schoonheid die onverbiddelijk is
lange bruine haren die geuren naar seringen
je draagt nog altijd dat parfum

Nee, het gaat, het werk is een afwisseling
ik voel me best ok....
de tristesse sinds die fatale zondag onbespreekbaar
of tenminste toch met haar

Ze haalt haar schouders op
ja, het gaat goed sinds ik je hart vertrappelde
een nieuwe job, leuke vooruitzichten, een mooi contract
ik wens haar het allerbeste, ik duim voor je
en ik doe niet meer voor dat enkel mijn hart bloedt
als ik geruisloos luister naar de zachte klik in het
toestel die verraadt dat je niet meer beschikbaar bent
aan de andere kant.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten