dinsdag 25 juni 2013

Discussie of tweegesprek

Geen groter genoegen dan dat van de discussie
het intelligente tweegesprek tussen gelijkgestemden
ook al spreken zij voor een gans andere winkel
ongetwijfeld bekruipt u het gevoel wel eens,
verstandige lezer, dat ondergetekende wel eens
wat mist aan sérieux en levenswijsheid

Eerder dan een poging te doen
het onbegrijpelijke en onbewijsbare aan te tonen
verwijs ik u graag door naar een website
van iemand die van wijsheid en zingeving
zijn levensmotto heeft gemaakt,
soms erkent de nar zijn meerdere,
al is het niet van harte,
toch verwijs ik u graag door naar een filosoof-theoloog
die ik graag verbaal de baas zou kunnen,
maar waarvoor ik even vaak ootmoedig door mijn
basiskennis het hoofd moet buigen:



http://www.bloggen.be/philo_wimverbeeck/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten