zondag 2 juni 2013

Micro-macro-geluk

Klaarstaan om naar de sinksenfoor te gaan
met mijn neefje en met oma,
met Tine, het buurmeisje, of ist nu Tinne,
straks nog Lisa gaan ophalen, het 9-of 10 jarig dochtertje
van Dirk en Lisa, Lisa, sorry, ik vergeet altijd hoe oud je bent

Daan is net Kidibul gaan halen, kinnekeschampagne, met verschillende smaakjes
om een plezante gebeurtenis nog feestelijker te maken

Fris gewassen, lekkere parfum opgedaan volgens Leni en Ilse, (i.e. Aqua di Gio van Giorgio Armani, nee, ik ben geen snob, probeer het zelf, en instant succes bij de vrouwkes) mooiste kleren aangedaan,
nee, die zonnebril is iets te macho,
al luidt het cliché dat foorwijven op klootzakken vallen

Gij ze lelijk foorwijf


Een fantastisch weekend, afgesloten met een boem, u weet wel, ik kom uit Aartelaar, de thuishaven van voormalige discotheek La Boum waar ik vroeger nooit binnen mocht, wegens te jong, al gebiedt de eerlijkheid mij te zeggen dat ik nooit geprobeerd heb, tleek me gewoon een leuke link om een feestnummerke te draaien, en geen compassie, ik heb later ruimschoots mijn schade ingehaald in Café d'Anvers, Fill Collins, Club geluk, waar ik op een ongelukkig moment ooi in mijn broek heb gedaan, let wel enkel nr.1 omdat ik geen kleingeld meer had voor het toilet en La Rocca


Straks volgen de foto's als u mij niet gelooft
al heb ik een vriendin, ik ben niet ongevoelig voor vrouwelijk schoon
en ook wat foto's van lachende kindertjes,
smerige kindertjes als ze een hamburger eten
kotsende kindertjes, als ze misselijk en huilend uit den decadance (decadance) komen

Dit zinnetje toepasselijk kotskleurig 
enfin, kotskleurig als je teveel rode wijn drinkt, 
u ziet, ervaringsdeskundige
als u mij niet gelooft, tis een plezante avondactiviteit met de vriendin

U ziet het, u kunt nog wat verwachten
tot binnen een paar uurtjes
geduld is een mooie deugd 
en ik verwen u nog met een mooi wachtmuziekje



Hi, ben terug met echte botsautomuziek - Houze, Bug Steve
i.e. pure onvervalste authentieke feestmuziek!

U ziet, ik ben teruggekomen in een opperbeste stemming
nu meteen de fotootjes opt net zwieren en emailtjes naar de 
respectievelijke ouders sturen, zodat ze mij nooit meer vragen op hun
kinderen te passen, de luiaards, ik heb wel iets beter te doen.
Enfin, zoals beloofd, de foto's:

Eerst nog totaal overbodge informatie, mijn favoriete one-night -stand, i.e. Natalia,
altijd wel eens graag met nen dokwerker in bed gelegen. :-)















































Geen opmerkingen:

Een reactie posten