zaterdag 22 juni 2013

Voor Lina :-)

Ik krijg soms het verwijt dat ik te seksistisch ben
zoveel vrouwen halfnaakt op mijn blog
als tegengewicht wil ik ook wel eens mannen te kijk zetten
en liefst dan wat mooie mannen
mannen met Six-pack

Ik hoop dat je ervan geniet
ik zal u niet lastigvallen met een foto van mij
ik moet het immers doen met mijn humor en mijn babbelen
op foto pak ik niet, een echte zonde zou het zijn
het lelijke eendje tussen zoveel schoons

Wat is nu de ideale man?
Een man die het midden houdt tussen de nieuwe man en een onvervalste macho
die desondanks zijn sokken opruimt achter zich
die handig is als er wat moet worden gerepareerd
een man kortom die je kunt voorstellen aan een vriendin
zonder schrik te hebben dat hij zich meer met haar bezighoudt dan met jou

Bestaat hij dan wel is de vraag?
Ongetwijfeld wel, maar wsl al lang vant straat.
Kortom, ik toon je wat foto's waarvan je kan dromen
maar houd er rekening mee dat je het wsl zal moeten stellen
met heel wat minder.
Al maakt humor hopelijk veel goed,
zelfs een intelligente vrouw kan moeilijk
weerstaan aan een halfnaakte Brad Pitt.

Geniet ervan, tis voor u,
dus genoeg geleuterd, :-)
deze special is speciaal voor jou:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten