dinsdag 26 augustus 2014

Borsten en konten


Het was al lang geleden
dat ik u nog eens vergastte op wat vrouwelijke onderdelen
daarom onvervaard, een mooie collectie
al  word ik soms geplaagd door een vriend
die me verwijt te vallen op het type melkkoe,
enige bestialiteit is me niet vreemd,
ontroerd word ik soms door mijn fameus heupwiegende kat,
maar om eerlijk te zijn,
ik val meer op een naakte repliek van een eloquente vrouw,
maar dan liefst aan mijn zij in een warm bed,
al kan ik me niet van de indruk ontdoen dat een
pittig gesprek het ideale voorspel vormt,
tenzij ik word afgeleid door de parmantige kont van een blonde vriendin,
in een iets te nauwe doorgang,
dan ben ik reddeloos verloren,
en verandert mijn brein in zachte was,
al zullen feministes wel beweren: "Is er dan een verschil?" 



Geiler word ik nooit dan in het gezelschap van een briljante hersenflits,
afgevuurd door een haast gebreken-loze vrouwelijke mond,
dan is het te laat voor mij,
vrouwelijke genialiteit in een haast perfecte vrouwelijke verpakking,
dat wordt Corneel echt teveel.

Ik heb mijn schare vriendinnen wel gehad,
van de ene hield ik al meer dan van de andere,
maar allen zonder uitzondering waren ze bloedmooi,
als ik viel op dat ene unieke kenmerk
waardoor ze zich onderscheiden van de grote massa,
wat leidde tot hun uniek karakter althans in mijn hoofdelijke fantasie,
gevormd door machistisch masochisme,
en me leidde tot de gedachte:
"Dit is echt een unieke goudklomp, die nu mijn bed verlaat"
elke keer opnieuw.






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten