donderdag 14 augustus 2014

Puntdicht 57: koffie en Zelda Williams

De fanatieke smaak van vers gemalen koffie bezet mijn papillen
de frêle lijn tussen frenetische ochtendactiviteit en belachelijk straffe koffie overschreden
ik blus mijn ochtendverslaving met wat volle melk
ik heb de beschaving weer bij de hoorns genomen,
maar spijtig genoeg nam zij daarvoor eerst mijn oudenmannenballen vast

In mijn afwezigheid hebben zich geen grote drama's voorgedaan
tenzij de zelfmoord van een gevierd acteur
misschien schopt zijn dochter het wel ver
de dood is geen eindpunt maar slechts een beginpunt in de levens van zij die achterblijven
misschien spreekt zij vanaf nu ook over BW in analogie met BC,
want is er een groter gemis dan dat van een overleden ouder,
had hij dat maar beseft voor hij besloot op zoek te gaan naar de mist

Ach, rest er iets anders dan hem te gedenken,
in te leven en begrijpen is voorbij,
he has joined the dark side

Cocaïne en alcohol zijn kwelduivels,
en een labiele geest, met depressieve opstoten,
ach, may he rest in peace



































Geen opmerkingen:

Een reactie posten