woensdag 17 juli 2013

Datingsite

De datingsite
plaats voor onbekenden om te flirten met onbekenden
sinds de moderne mens meer virtueel
is dan een fervente caféganger the place to be

Aan het praten met een mooie Deense
onweerstaanbaar aangetrokken tot haar foto
en haar onweerstaanbare vrolijkheid
als ze tokkelt op haar klavier

Hoe kan ik haar overtuigen
me ook eens in het echt te zien,
al pak ik niet echt op foto
face to face is ook wel wat aan me op te merken
misschien doe ik het wel beter op papier
dan in het echte leven
misschien moet ik het maar even aanzien

Waarschijnlijk ben ik niet de enige waarmee ze chat
het groene duiveltje van de jaloezie en de onzekerheid
Weg met het negativisme!!
Wat heb ik te verliezen
tenzij afscheid te moeten nemen van een mooie foto op het scherm

Sophie noemt mijn nieuwe vlam,
bedreven in de Scandinavische talen
maar zo vrolijk en energiek
dat ik me na een gesprek voel
alsof ik in een dekentje met liefde ben gerold

Misschien moet ik haar eens verrassen met wat Deense complimenten
tis tenslotte maar een manier om mezelf te bewijzen
niets zo mooi als een compliment en liefkozing in je eigen taal
eens op zoek gaan naar een Deense cursus
al verkoop ik het vel van de beer iets te snel
wat klinkt er mooier dan

Hvad er du smuk !

Volgens google translate, mijn niet
al te betrouwbare bron de vertaling voor
wat ben je knap!!

Ik zal het eens uitproberen al
is het daarvoor misschien wat vroeg
als ik er niet te veel meer over brom
heb ik het effect van taal overschat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten