zondag 7 juli 2013

Uitgaan


 
Gisteren nog eens uit geweest
in de drukke stad
tussen toeristen en verdwaalde Hollanders
beland in een rockcafé
gevuld met ruige langharige mannen
en prachtig vrouwelijk schoon
in korte shortjes en korte topjes

Ik heb daar een vrouw gezien
rood haar, prachtige benen
gevuld met tattoos
als ik het niet beter wist
ze was een van mijn grietjes
die mijn blog bevolken
die tot leven gekomen was

Ik bracht het begrip staren tot nieuwe hoogtes
verlekkerd op de manier waarop ze uitdagend danste
de sletterigheid zelve, volgens mijn partner in crime
al had ik ook kunnen weten
dat het uitgebreid begoogelen van een  prachtexemplaar
hard zou aankomen bij een meisje van 32
zeker nadat dat droommeisje ook nog
eens vakkundig een pint bier mikte in mijn partner haar nek

Dan maar de aftocht geblazen
zonder een zinnig woord uit te brengen
en moet ik het stellen
met wulpse schoonheden op het scherm
die jammer genoeg niet mijn slaapkamer bevolken







Geen opmerkingen:

Een reactie posten