maandag 22 juli 2013

Sister Bliss wordt onmiddelijk afgestraft!!

Sister Bliss,
een toestand die ik maar af en toe ervaar,
teweeggebracht door een prachtige Deense brunette
die me na wat geflirt op het net op een chat
me ook eens in levende lijve wou zien.

Gelukzaligheid, anders kan ik het gevoel niet omschrijven,
alhoewel de eerste steen nog niet gelegd is,
 een eerste date staat op stapel
met het meisje met het exotische accent.

Volkomen verdwaald in de Deense bossen en fjorden,
probeerde ik werktuigmatig mijn zippo te vullen
tot een lichtelijk brandend gevoel me overtuigde
dat ik niet mijn aansteker, doch mijn hand had veranderd
in een brandende fakkel.

Eerst dacht ik nog , wat een warm gevoel doorstroomt me toch,
wat voor invloed hebben enkele zinnen,
tot ik besefte dat mijn hand had vuurgevat
en mijn tafelkleed bijna in lichterlaaie stond.

Nu zijn we tig minuten verder,
mijn hand onderkoeld door een koude waterstraal,
en ingesmeerd met flammazine,
toch verlaat dat warm gevoel me amper,
een branden van mijn hand dat amper
wordt overtroffen door een bosbrandje in mijn ziel.

Afwachten natuurlijk,
misschien was het wel een hele flatterende foto,
misschien heeft ze naar haar Deense roots
het karakter van een ijsklomp,
misschien schrikt ze wel als ze een blik werpt op mij,
het valt allemaal af te wachten tot het weekend,
maar dan doe ik u er hoogstwaarschijnlijk van kond!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten