woensdag 28 augustus 2013

Dromerig



Ik heb gedroomd van Nele
prachtig zag je der uit in mijn droom
met je zwarte krullenbol maar toegegeven, zelfs in mijn droom, zag je mij niet staan

Tragisch niettemin, als ik zelf het kader mag scheppen,
als ik de bedenker ben
de architect
de almachtige schepper
en toch kom ik niet verder dan wat gestaar

ik haal een foto van je fb
ongetwijfeld die met je prachtige bruine benen
misschien slaap ik subiet nog wat
en dwing ik betere condities af
spreken we dan van een echte erotische droom
ik mag het hopen
want om genegeerd te worden
door zelfs een droomvrouw,
ik geef het toe, dat komt hard aan




Uiteindelijk vond ik die foto niet
van op het kamp 
prachtig bruin verbrand
daarom deze maar met
prachtige blanke benen
perfect geschoren
als kloon van Turtelboom
een betere vergelijking vind ik niet om 3.44 h
ik betwijfel of je er gelukkiger van wordt
daarom verwacht ik over dit gedicht
een echte sneer
ad rem,
zoals ik je ken
uit langvervlogen conversaties






Geen opmerkingen:

Een reactie posten