donderdag 29 augustus 2013

De macht van het getal



Om Nele wat gerust te stellen:

mijn gedichten worden gemiddeld zo'n
50 à 60 X per dag gelezen door unieke bezoekers
met vanzelfsprekend positieve en negatieve uitschieters

Gisteren, met de sexy uithangborden de zon en là Nele,
had ik toch ook maar 81 unieke bezoekers,
wat lang niet slecht is, heb ik me laten vertellen, voor een onderwerp
dat zo wezenlijk impopulair is als de poëzie

De meeste bezoekers komen uit België en de buurlanden,
Nederland, Frankrijk, en Duitsland met af en toe wat Amerikanen en Russen


Desondanks is de lans vrij groot dat là Nele in posterformaat op een
of andere slaapkamer belandt vrij groot, niet in het minst op de mijne
of dat van een andere overjaarse puber.

Als ik reclame maak op fb kunnen de cijfers oplopen tot boven de 100 met als
eenmalige uitschieter een 108, voor foto's van een uitstapje naar de kermis,
maandelijks zit ik aan rond de 1300 gemiddeld en jaarlijks rond de 8000
alhoewel het aantal gestaag groeit.

Ik beken, ik ben een number cruncher, een cijferfetisjist, een taartendiagramverslinder.


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten