woensdag 21 augustus 2013

De dieven van PROXIMUS


Zoals u wel kan zien uit de aanhef,
ben ik niet zo tevreden met de dienstverlening van PROXIMUS.

Torenhoge facturen voor simpel GSM-verbruik
en sms'sen, ben nog altijd niet bekeerd tot de smartphone,
woekertarieven hanteren ze, de dieven van PROXIMUS
al doop ik hen voortaan liever om tot PROXIBROL.

Woekertarieven voor telefonie, onbereikbare klantendienst,
of u moest graag naar een wachtmuziekje luisteren.
Het lijkt wel dat onze oude monopolisten
voor het eerst horen van het begrip klantenservice,
niet houden van beloftes, twee maanden na afsluiten,
verbreken van het contract nog altijd nieuwe facturen.

Maar het allerbelangrijkste, de prijs,
dankzij Rode ridder Vandelanotte woedt er een ware prijzenslag
tussen de kleinere spelers, MOBISTAR, BASE en TELENET.
Als u uw contract verbreekt en een nieuw aangaat volgens de vandaag
geldende tarieven, kan u een koopje doen.

Zo bespaar ik tot 50 € PER MAAND bij mijn nieuwe provider MOBISTAR.

Een leuk bedrag toch, per jaar bespaar ik dus 600 € enkel maar door
een nieuw contract volgens de huidige tarieven, wat een pak 
lager ligt dan de oude tarieven, u betaalt u dus kennelijk blauw
aan de oude tarieven.

LEAVE PROXIBROL!!

Laat de oude monopolist een poepje ruiken,
en laat hem in de steek, schakel in elk geval over
op een nieuw contract, dankzij de rode ridder zijn verbrekingsvergoedingen
gelukkig uit den boze,
de tarieven zullen niet veel meer dalen, en
bespaar u een hartige duit.

Wat mezelf betreft: ik betaal, hopelijk de laatste woekerfactuur
van PROXIBROL, onder protest.

En bemerk mijn verbazing toen ik naar MOBISTAR belde
en al na keer rinkelen mijn telefoon werd beantwoord,
door een taalvaardige medewerker, wat het minste is wat ik
kan zeggen over PROXIBROL.

Laat de arrogantie voor wat ze is, Electrabrol heeft ook 
met scha en schande moeten leren door het verlies
van duizenden klanten, raak hen waar het het meest pijn doet:
in hun ongetwijfeld voorlopig nog goedgevulde portemonnee.

En een welgemeende, vaarwel PROXIBROL.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten