dinsdag 6 augustus 2013

Talent



Wat ik niet zou geven voor een onsje talent
een vleugje genialiteit
een zweempje creativiteit en inventiviteit

Opgezweept door verlangens
ten gronde gericht door mijn onvervulde verlangens
begeesterd door de muze
besluiteloos mijn betrokkenheid
onevenwichtig mijn wispelturigheid

Doordrongen mijn geest
marketing als doelloosheid
strategieën gekelderd

Intelligentie om den brode
hardnekkigheid gaat verloren
intellectuele vulgariteit
behoeftes onverbloemd

Duisternis omarmd
hand in hand met mijn eenzaamheid
gekelderde obsessie
verjaagt mijn angstbeelden

Achteloos mijn ambitie
onuitgesproken, suggestief, gesublimeerd

Niet eens onprettig, obsceniteiten
op het puntje van mijn tong
ik behoud het evenwicht
als een verschrikte eekhoorn
in de fantasie van mijn bekentenis




































Geen opmerkingen:

Een reactie posten