maandag 29 oktober 2012

De week

Praten met een ex-godin
is als dineren met de duivel
toegegeven, de maaltijd is copieus
maar ergens halverwege besluipt dat knagende gevoel
je eigen hersenen te verorbenen
 
Deze week al slecht ingezet dmv
een e-mail van bedenkelijke kwaliteit
vol met vermijdbare fouten na een snelle controle
voor een job waar je fouten moet verbeteren als copywriter
ik denk niet dat ik bij bongo aan de slag ga
tenzij ze daar dyslectisch zijn of mijn e-mail beschouwen als een grap
3 uur is geen uur voor een sollicitatie, moet ik bekennen
of je moet solliciteren voor een beschutte werkplaats
 
Deze week, nog 1 hoop op een snelle job
solliciteren aan het thuisfront, op wandelafstand
of ik moet nog iets horen van Beveren, maar
ik reken der niet op, nee, al mijn eieren liggen in 1 mandje,
dat van het allesbevrijdende gesprek bij de bowlingbaan
 
Misschien krijg ik wat e-mails, uitgestelde antwoorden
van voorzichte werkgevers, ik hoop het met u,
want met het verstrijken van de tijd, wordt mijn situatie
nijpender, ik ben toch vroeg op, ten allen leste
kan ik het nog proberen als facteur
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten