donderdag 30 augustus 2012

Het einde van de maand

Het is weer het einde van de maand, en aan het einde
van mijn geld is er elke keer een stuk maand over
ietwat jaloers luister ik naar de bedragen die
Clijsters verdiende tijdens haar carrière
 
 

20 miljoen € heeft ze bij elkaar getennist in haar lange loopbaan,
een flauw bedrag tegen het Braziliaanse godenkind Neymar
die 8 miljoen € per jaar binnenrijft in Brazilië en binnenkort
voor het GROTE geld in Europa moet gaan, want volgens
bronnen komt de sukkelaar ook niet rond
 
 

De crisis, excuustruus par excellence om voor loonmatiging
te pleiten voor de werkgevers, vandaag werd me nog een
job aangeboden, ik moest me alleen 40 km willen verplaatsen,
genoegen nemen met een minder salaris dan mijn vorige
job, wat ook al onder diploma werd betaald, maar uiteindelijk
mag ik me nog gelukkig prijzen, want ik kom nog aan den bak
 
 

Hoe voelt het om plat op de buik te liggen, en nog niet onder
de lat door te kunnen gaan, gelukkig wil mijn gezondheid
weer eens mee, heb ik uitstekende vrienden om te
ventileren, defaitisme is me immers alleen maar eigen
als de maand op zijn laatste benen loopt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten