woensdag 1 augustus 2012

Werk

Een zachte rilling trekt door me heen, als de laatste restantanten
van een borstkassamentrekkende hoestbui, schokschouderend
verdrijf ik de laatste overblijfsels van een hardnekkige kou,
zonder toeschouwers geen publiek, mijn kat kijkt me onverschillig aan


Enkel als ik niet in staat zou zijn om ’s morgens haar bakje te vullen,
zou ze me te hulp komen, de nakomeling van de wilde kat is zo tam
dat ze verongelijkt lijkt als ik haar ochtenddutje stoor
al lijkt wild me zwaar overroepen als ik mijn huistijgers bezigzie








Vandaag een belangrijke dag op het werk, ik probeer mijn quotum
te vullen met drukbeztte cardiologen, ik bereid wat verkoopstrucs voor
nooit gedacht dat die sales ervaringen nog eens van pas zouden komen,
mijn plan lukt hopelijk om tenminste hun aandacht aan te wakkeren

Ik zoek enkele termen op, vandaag converseren in het Duits
gelukkig is alles voorbereid, al kom ik waarschijnlijk wel te
staan voor onverwachte vragen, 1enquête ingevuld, nog 24 te gaan
ik hoop vanavond u betere cijfers voor te leggen, nil desperandum

Geen opmerkingen:

Een reactie posten