zaterdag 25 augustus 2012

Igor of soortelijke en geslachtelijke verwarring


Ik heb een hele mooie kat, Zohra die na wat aandringen











 








van de buurtbevruchter in gezegende staat was gebracht.
Zohra, jong en onervaren in het moederschap was geen
natuurtalent, 1 kitten bleef in de vruchtzak, verwaarloosd
achtergelaten in een doos met kuisproducten.
 
 

1 kitten bloedde aan de achterpoot wat Zohra aanzette tot
een radicale reinigingsoperatie, niet alleen de vruchtzak werd verslonden
maar ook de hele achterkant van het kitten wat leidde
tot kannibalistische Godfather toestanden met een afgehakt paardenhoofd

 

1 kitten bleef over dat ik omdoopte tot Igor, rotverwend


hij kent mijn routine al, eerst koffie en dan de krant met
wat rookgerief, quality time en daarna maak ik tijd voor hem
om wat te stoeien, vandaag vroeg was geen uitzondering
 

Lang uitgestrekt lag hij gerieflijk op een bollend buikje, maar zijn blik
was wat dromerig begerig, ik streelde hem onbewust tot ik plots
scherpe tandjes voelde aan mijn tepel waar Igor verwoedde pogingen
deed wat melk te onttrekken, ik moest hem teleurstellen, niet alleen had
hij de verkeerde soort, maar bovendien het verkeerde geslacht



Toch leek hij wat verongelijkt toen ik hem weghaalde van operatie
zinloosheid, als surrogaatmoeder ben ik niet geschikt, als melkkoe
voldoe ik niet, gelukkig stond er een pak in de koelkast, wat de
vrolijke zuiger zijn matinale afwijzing deed vergeten, maar toch melk de man









Geen opmerkingen:

Een reactie posten