zaterdag 21 juni 2014

Dromen van een naakte Liesbeth Homans

In mijn dromen krijg ik de mooiste beelden door,
waarom krijg ik ze dan nooit op papier?
Van achtervolgingen tot bevallingen,
allemaal heel grafisch
zelfs de baby met het oudenvrouwengezicht.

Strategieën, een plejade
om mijn statistische beste maand te doorbreken,
maar de beelden sterven in mijn hoofd....

44 clicks heb ik nodig per dag, voorwaar gene kattenpis
maar best te doen, gisteren en eergisteren bevolkte u mijn blog met veel meer

Hoe krijg ik u aan het klikken,
mijn beste gok waren gefotoshopte foto's van Liesbeth Homans.











Daarom deze quiz, raadt de juiste actrice bij deze borstenparade,
voor de tettenzot van Hoogstraten of misschien Dean Wouters,
een notoir liefhebber van vrouwelijk schoon,
waarschijnlijk geen probleem,
maar voor u gewone sterveling,
maar misschien had u het al gemerkt, dankzij Mr Skin krijgt u ook de juiste naam, of was u misschien ook even afgeleid en uw gezichtsveld vernauwd?

Hoe dan ook, ik had u nog ene Liesbeth beloofd,




maar dan kom ik in problemen met BDW,
die wsl dan toch geen premier wordt dixit Di Rupo ,
maar zich dan ten volle kan werpen op Groot-Antwerpen
en eventuele foute dichters.
Het roeren van de trom voedt de arrogantie.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten