vrijdag 13 juni 2014

Officieuze fanclub van Simona Halep's BBB

Nu zijn der al veel onzinnige fanclubs opgericht in Vlaanderen,
elke obscure wielerheld heeft er wel een,
Ivan De Vadder heeft er een, en zelfs Jan Becaus,
maar in weerwil van overgeprononcieerd Engels,
heb ik het meer voor een Roemeense bloem,
en voornamelijk haar BBB,
zo oppervlakkig ben ik wel.

Gefascineerd door mooie gespierde bruine dijen:


 geef toe, zelfs u zou er graag tussen liggen,
geprangd in een stevige houtgreep,
richt ik dan ook een exclusieve club op,
met voorlopig maar een lid,
u vergeeft me wel, bovenstaande dubieuze woordspelingen.

Het meisje dat bekend werd door haar verbetenheid,
haar prachtige spel,
maar vooral door haar indrukwekkende borstpartij,
dit tenminste voor de borstreductie.







Tegenwoordig wordt ze minder en minder geplaagd door extra gewicht
door een verkleining van DD naar C, wat haar spel intrinsiek ten goede komt.
Veel mannen zullen echter betreuren dat deze drastische ingreep
moest gebeuren.

Maar al deze frivoliteiten terzijde hield ik haar meer in het oog
dan haar tegenspeelster, icequeen Sharapova, die me eerder doet denken
aan een bovenaards projectiel.

Al is Halep dan misschien ongeleid,
ze getuigt van een zeer aardse schoonheid,
waardoor menig man wel valt, al is het dan waarschijnlijk plat op zijn bakkes.

Bij deze geniet van haar pittig spel,
ik zit nog vele jaren gekluisterd als deze tulp weer het terrein op moet,
al dan niet gelokt door haar prachtig spel,
wat getuigt van een grote tennistieke intelligentie.

Ster in Roemenië, godin in mijn verbeelding,
ik ga prat op mijn voorliefde voor oosteuropese vrouwen,
haar voeg ik graag toe aan mijn uitgebreide collectie lievelingen.

Al denkt u, zoveel eer voor een Roemeense tennisster,
wat ik zag, beviel me echt wel,
vooral dan die gespierde benenpartij,
op een onbewaakt moment krijg ik er nog rillingen van.

Ik ben een grote fan, u merkt het wel,
van een rolmodel van 1.68 die kost wat kost, overgaat tot het bestijgen van de top.
Seksuele innuendo's legio, serves me right for writing poetry at 6:15 in the morning.

Ik hoop u niet te hebben gestoord door mijn plotse ontboezeming,
het leek me een perfecte afwisseling van eerder politiek gezwam.



Waarbij ik even mijn eerder punt wou bewijzen van de wielerheldige obscuriteit,
dit keer wel begaan door een briljante Nederlander.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten