dinsdag 27 november 2012

De ideale partner

Intelligentie is overrated
hoewel verstand erotiseert als geen ander
tot het tegen je wordt gebruikt
in een duel van meningen of een ordinaire ruzie


 
Is schoonheid dan de maatstaf
schoonheid is leuk als ze met jou flaneert over terrassen
en je afgunstige blikken van mannetjesdieren kruist
maar schoonheid is dodelijk
als je merkt dat je niet haar enige aanbidder bent
en je wordt gedegradeerd tot een vulgaire hoorndrager



Is karakter dan alles wat telt?
een pittig, dominant, overheersend karakter
ben ik daar wel naar op zoek??
ik wentel mij in al je prachtige kleuren
maar ben bang dat ik in je schaduw verdwaal

Is gelijkgestemdheid dan een criterium
complementaire interesses complementeren elkaar
maar toon ik nog interesse in jou als ik jou na
een tijd ga zien als mijn siamese tweelingzus?
Is haar dan mijn fetisj?
ik val op haar, het valt niet te ontkennen
zwaait een vrouw vrolijk met haar haar, ik ben verkocht
mooie glanzende haren in het ochtendlicht
ik ben aan je verknocht als een kameel
aan zijn woestijn, zonder jou kan ik niet leven
een kale kop zegt mij niets, gelukkig val ik niet op mannen





 
Ach doe niet zo overdreven, staar haar niet na
tis enkel hoe het zonlicht speelt in haar haren
maak dat een ander wijs
Val ik dan op borsten of op benen
natuurlijk op allebei, zo oppervlakkig ben ik wel
zo wandel je in mijn fantasie
op prachtige benen voorbij
 



Weet je, het meest ben ik nog op zoek naar intimiteit
en vertrouwdheid, het feit uren te kunnen babbelen,
haar te zien als je beste vriendin met de leuke
bijkomstigheid dat je achteraf met haar in bed belandt
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten