zondag 11 november 2012

Ex-vriendin

Ik kuste vandaag een ex-vriendin
die met die lange zachte rosse krulletjes
warm en hartstochtelijk op haar open vochtige mond
zelden in de laatste tijd had ik mij zo goed gevoeld








































Maar toen moest ik nog wakker geworden
de warme aanwezigheid tegen mijn borst
was een zwart-witte kater die met
enige verbazing naar me keek en
zich verontwaardigd omdraaide
in de slaap der onschuld
























 

Ik was wat verward, wilde het goede gevoel niet kwijtraken
de casanova in mezelf roerde zich weer, aanvankelijk
weggestopt in een beveiligde ruimte met dwangbuis,
maar af en toe bijt hij zich door de tralies
en kijkt verlangend naar oude face book pagina’s
op zoek naar bevestiging van een vervlogen liefdesleven
 







 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten