zondag 11 maart 2012

Sonnet 46

Het is zondag, tijd voor meditatieve contemplatie
ik ben niet gelovig zoals zovelen, maar geniet van de rust
ik was aan het genieten van wat nummers ter illustratie
van mijn zondig leven, die bij mijn crematie gerust
mogen weerklinken, denk niet dat ik plannen heb , tis ter relaxatie
van de aanwezigen, ik ben nu eenmaal morbide belust
ik geloof toch terug te komen in een kat ter incarnatie
misschien doe ik dit wel ter verdrijving van de winterrust
wat heb ik nu gepland, het zijn The Beatles met “I want you"
, Bjorn Berge met "Black Jesus", Nirvana met "Polly"
en Johnny Cash met "Everybody hurts", echt, een goede keuze
ik geloof minstens 70 te worden, en na een ademstilstand
of misschien na een vulkaanuitbarsting als in Pompeï
het tijdelijke te verwisselen voor een permanente bier- of clubkeuze

Geen opmerkingen:

Een reactie posten