maandag 12 maart 2012

Sonnet 48

Ik was vandaag tevergeefs aan het wachten
op het resultaat van mijn dolende sollicitaties
teleurgesteld telde ik het resultaat van grootmachten
ik was veroordeeld tot het tekenen van wolkenformaties
misschien moet ik eens proberen te behoren tot de lijfwachten
van Astrid Bryan, of het beklimmen van de rotsformaties
van Lesley-An Poppe, of het manu militari afslachten,
dat is een Syrisch knelpuntberoep, van journalistieke delegaties
waarschijnlijk zal ik in april aan de slag gaan als demonstrator
van de digitale televisie van telenet, ik ben dan op de baan,
overal in Vlaanderen om techno-kneuten een en ander
bij te brengen, als tenminste mijn trouwe navigator
geen dienst weigert, dit is mijn ultieme vakantiebaan
want ze brengt me weg van thuis dankzij mijn benzinebrander.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten