woensdag 23 juli 2014

Dear Mephistopheles

Beste Mephistopheles,

het is al een tijdje geleden dat wij een contract hebben afgesloten.  
 De deal was ongelooflijk succes binnen afzienbare tijd
in ruil voor een verloren ziel.
Het lijkt me dat ik de deal heb gehonoreerd,
ik heb Boeddha buitengesmeten in ruil voor uw beeltenis,
de zwarte kaarsen branden dag en nacht rond het pentagram,
al mijn exen waren heksen,
ik was een brave Faust.
Maar het scucces, het komt te traag,
slechts van 45/50 lezers per dag overgegaan naar 120/dag,
dit is ruim onvoldoende
voor mijn snode plannen voor werelddominantie
en het planten van uw vlag.


Daarom meld ik u met spijt,
ons contract op te zeggen
met onmiddellijke ingang, 
ik wil graag mijn schaduw terug
en als het even kan mijn ondeelbare ziel.
Ik zal altijd terugdenken aan u met de nodige genegenheid,
maar ik heb Boeddha terug in ere hersteld,
evenals Jahwe, God, Gott, Dieu, Jehova, Allah en Mohammed
evenals het grote spaghettimonster.
Ik laat u met een laatste groet,
satan, het ga u goed.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten