zaterdag 19 juli 2014

Kleine wasjes, grote wasjes, ...viva Trafassi



Het is warm, eindeloos warm 
om een open deur in te beuken....
voor iemand met een huid van wit kristal
een ware verschrikking...
mijn inspiratie smelt weg als sneeuw voor de zon
mijn hersenen functioneren nog amper
ik zet me buiten
onder de koperen ploert
en laat me moedwillig verbranden
ter meerder glorie van het bruine schoonheidsideaal


















Mijn site een droom voor pubers, volwassen adolescenten en oude snoepers,
ik bekeer me tot je schoonheid
tot een ideaal van lustgevoel
naakt ga ik naar de tuin
voorlopig enkel een roodbruin armpje van
te hangen uit het autoraam
maar echt kleur ga ik niet krijgen
tenzij die van een rijpe tomaat
maar voor het schoonheidsideaal heb ik veel over
alleszins een verbrande penis,
verbrande buik,
en branderige beentjes
gelukkig is er after sun,
om me zachtjes te laten insmeren
door een broeierige vriendin.

















































Geen opmerkingen:

Een reactie posten