dinsdag 22 juli 2014

Daan op het skatepark

Mijn neefje,
onzen  Daan,
het joenk,
zit momenteel te skaten,
is momenteel op kamp met begeleiders,
met bescherming voor hoofd, knie, en elleboog
Hopelijk kan hem niets gebeuren,
al heb ik voorlopig nog niets gehoord,
als hij gebeurtelijk met een lichaamsonderdeel het asfalt kust?

Ik ben zo flauw,
ik ben zo bezorgd,
voor hem is het waarschijnlijk niets meer dan gênant,
sinds ik met hem despicable me heb gezien

Subiet geef ik hem een dikke kus, 
en stop ik hem vol met macaroni, 
ook puberende adolescenten hebben liefde nodig.


Kan ik nog fouter zijn als nonkel 
ik doe mijn best
maar ik moet moeite doen met zo'n lichtend voorbeeld:

Voorlopig moet u het stellen met wat voorafopgenomen beeldmateriaal,
meer kan ik u ook niet bieden
Nonkel Van Grauwel/pseudo Jan Verheyen slaat opnieuw toe
om zijn neefje te ambeteren
met wat filmisch beeldmateriaal,
hopelijk leert hij wat nieuwe kunstjes, is hij niet te bevreesd,
gaat het hem goed af,
mijn eigen mini Tony Hawk:


In elk geval wordt hij beter dan zijn klunzige nonkel
die een ramp of was het nu een quarterpipe enkel kent uit omgekeerd,
omgedraaid perspectief met de dikke pootjes in de lucht.

In elk geval zal hij hier niet mee kunnen lachen
ik stuur het dan ook naar de compleet onschuldige zus
voor ik manu militari met de dood wordt bedreigd
dit te verwijderen van het internet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten