woensdag 16 juli 2014

Kattebelletje voor Taar



Je bent een stripheld
die voor mij enkel bestaat op papier en virtueel
alhoewel je af en toe het tegendeel bewijst
met een levendige reactie
toch vertrouw ik fb niet,
misschien leef je alleen in het brein van Zuckerberg
als het prototype van de perfecte vrouw













Ik wens je beterschap
vooral cerebraal
zorgen moet ik niet maken
onkruid vergaat niet, is me altijd gezegd
maar waar rook is, is vuur,
ik zou je niet graag terug zien met maar een hersenhelft











Daarom bied ik je wat volwassen kinderkunst,
om je even te herinneren aan je prachtig gezin,
en je kinderwens,
dat zij in je gedachten mogen zijn,
als je straks koortsig gaat ijlen,
ik kan je enkel van dienst zijn op papier,
en je soms laten lachen,
want geef toe,
een man als verpleger,
zeker bij een warm sponsbadje,
tis geen zicht.



Ik denk aan je, vannacht met grote liefde,
als een vriendin moet lijden, sterf je zelf een beetje,
een zachte dood,
want hopelijk geef je me morgen op mijn kop
voor zoveel emotionaliteit.



Ik verzamel nog wat prachtige beelden en zoete muziek,
dat je positie snel moge verbeteren,
volgens mij is je man niet gediend met enkel missionaris.















p.S: En Taar, als je zonodig wil dromen, bied ik je deze autobiografische naakttekening naar proportie:

U ziet het, een echte kat in de zak:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten