woensdag 16 juli 2014

Gezandstraalde sculptuur

Aardbewoner, zonderling,



wij zijn de gezanten
van planeet CAT
en wij arresteren u op verdenking van te weinig talent
en het publiceren van vreemde posts.

Hoe luidt uw verdediging:
"Chronisch slaapgebrek, edelachtbare,
nu tenminste toch voor vandaag."
"Wat mogelijk een verklaring vormt voor vandaag,
maar hoe verklaart u dan uw manifest gebrek aan talent.
Wij vragen u uw omgekeerde bewijslast nu te voeren,
wat hebt u dat onze beweringen kan ontkennen,
spreek nu of zwijg voor altijd".

"Tis min of meer een caleidoscoop, een dwarsdoorsnede
van mijn ziel en geest, meer kan ik U niet zeggen tenzij het staven met fotografisch materiaal".





























"Dit bewijt niets, tenzij uw neus voor interessante sites,
wat probeert u hier te argumenteren."

"Dit bewijst mijn eenzaamhart, een eindeloze schreeuw van een gevoelig hart,
ik probeer niets te bewijzen, tenzij mijn verlatingsangst"
"Deze rechtbank is niet gevoelig aan emotionele argumenten,
beperk u tot juridisch te bewijzen materiaal en
beperk u voor uw eigen goed."

"Wat drijft me, wat is mijn drijfveer
tenzij een voorliefde voor Argentijnse kunst?"




















































"U bent echt een hopeloos geval, is er nog iets wat u kan aanbrengen à decharge,
al raad ik het niet aan, met het vorig materiaal bracht u zich enkel maar in de problemen,
maar spreek of doe er voorgoed het zwijgen toe."

"Laat mijn beelden en muziek dan spreken voor mij,
zij zijn zoveel sprekender dan elke tekst die ik weet
te produceren."





























"Genoeg verdachte, wij veroordelen u hier ter plekke
tot een leven van pallatieve creativiteit
zonder grote successen
met enkel 2 monitoren ter bewaking die moeten beoordelen door hun daden
dat u uw boekje niet te buiten gaat."

Dit is het droevige relaas van een eenzaam leven met
enkel 2 gezanten van planeet Cat
die me voortdurend stilzwijgend oordelen
bij gebrek aan manifest talent.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten